وبلاگ

همه چیز در مورد لباس زمستانی دخترانه

طراحی لباس زمستانی دخترانه

پیدا کردن یک طراح مد برای لباس های زمستانی نباید بسیار سخت باشد. اگر از قبل طراح مورد علاقه خود را دارید، به احتمال زیاد او الان هم یک خط تولید لباس زمستانی دارد یا در حال طراحی لباس زمستانی دخترانه است.
طراحی لباس زمستانی دخترانه یک موضوع هیجان انگیز و دائما در حال تحول است. همچنین کار زیادی می‌طلبد و می‌تواند فوق‌العاده رقابتی باشد. در صورتیکه می خواهید یک طراح لباس زمستانی موفق شوید باید بدانید که راه شما بسی طولانی بوده و ابتدا باید مراحل ساده ی اولیه را یاد بگیرید.

طراحان مد برای لباس های دخترانه زمستانی

اکثر طراحان مد در تمام طول سال لباس تولید می کنند. در حالی که برخی از طرح ها روح یک فصل را در رنگ و پارچه در بر می گیرند، معمولا طراحان لباس زمستانی دخترانه علاوه بر زیبایی می خواهند که رنگ ها و بافت و طرح لباس گرما را در این فصل سرد نشان دهد.
با این حال، شما همچنین طراحانی را خواهید یافت که مجموعه ‌ای از کت ‌ها و لباس ‌ها را به صورت آماده برای دخترانی که در آب و هوای سردتر زندگی می‌ کنند، طرح خواهند کرد. ویدئو آموزشی طراحی لباس در هر آموزشگاهی در دسترس افراد طراح قرار می گیرد. برخی از آموزشگاه ها نیز دارای استودیو طراحی لباس بوده و این نوع طراحی را یاد می دهند.

در مورد طراحی لباس زمستانی دخترانه یاد بگیرید

نیازی نیست که یک طراح بسیار ماهر باشید. بسیاری از طراحان هنگام طراحی از سبک شخصی مخصوص به خود استفاده می کنند. گفته می شود، شما باید بتوانید طرح و نگاه خود را به صورت بصری داشته باشید و با آنچه در ذهنتان است ارتباط برقرار کنید. برای این کار می توانید در دوره آموزش مجازی طراحی لباس شرکت کنید، چند کتاب مطالعه کنید یا فقط تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید. طراحی لباس زمستانی دخترانه نیز از این روال خارج نیست. مهمترین بخش یادگیری هر مهارت جدید، انجام زیاد آن است. هر روز 30 دقیقه را به تمرین طراحی اختصاص دهید.

عناصر اساسی طراحی لباس زمستانی دخترانه

اگر همیشه می‌ خواستید به طراحی لباس بپردازید، اما فکر می‌کردید مهارت یا استعداد آن را ندارید، اینجا هستم تا به شما بگویم:
شما می توانید آن را انجام دهید!
اگر لباس‌ های زمستانی خود را می خواهید طرح کنید، از قبل تصمیمات طراحی را در مورد سبک، رنگ، پارچه و جزئیات باید یاد بگیرید. شما تصمیمات مشابهی را هنگام خرید می ‌گیرید و سبک‌ هایی را انتخاب می ‌کنید که جزئیات مورد نظر شما را دارند. شما می توانید لباس های خود را با استفاده از همان حس یا هر نوع مدی که هنگام خیاطی یا خرید استفاده می کنید طراحی کنید.

 

عناصر طراحی لباس زمستانی دخترانه

جزئیات طراحی که برای متمایز کردن سبک خود استفاده می کنید عبارتند از:

  • شکل گردن و/یا یقه
  • طول، شکل و پر بودن آستین ها (با یا بدون سرآستین)
  • شکل، طول و پر بودن یک دامن
  • طول، شکل و پر بودن یک تاپ یا بلوز بافت

مدل های طرح لباس زمستانی دخترانه

مدل های شکل دهنده زیبا با رنگ های جذاب می توانند به عنوان عناصر طراحی این نوع مورد استفاده قرار گیرند – طرح شاهزاده خانمی برای یک دختر خانم و یوغ های شانه یا باسن جزییات طراحی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند که شکل و تناسب لباس یک دختر را نشان دهند.
چین‌ ها را اضافه می‌کنند. یک برش باریک بدن را در هر نوع لباس دخترانه زیباتر و مناسب تر نشان می دهد. با “اختلاط و تطبیق” عناصر مختلف طراحی، می توانید به مجموعه ای تقریبا بی پایان از سبک ها دست پیدا کنید. حتی ابتدایی ترین لباس ها نیز بسته به جزئیات سبکی که انتخاب می کنید، می تواند ظاهر متفاوتی داشته باشد.انتخاب کت و یا یک پلیور که باید با شلوار و رنگ های مشخص ست شود.

چطور شروع به طراحی کنم

بنابراین، چگونه می توانید طراحی لباس های زمستانی خود را شروع کنید؟ فقط شروع به طراحی کنید! مجلات را مرور کنید، وقتی می ‌بینید یک فرد مشهور چیزی را که دوست دارید می‌پوشد، طرحی سریع بسازید، یا هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی یا فیلم، جزئیاتی را یادداشت کنید.
سپس شروع به قرار دادن این جزئیات در یک لباس کنید!
آزمون و خطاهای زیادی وجود خواهد داشت – برخی از عناصر طراحی به خوبی با هم هماهنگ می شوند، برخی نه – سعی نکنید تمام جزئیات مورد علاقه خود را در یک لباس قرار دهید. ممکن است طرح کردن یک لباس طاقت فرسا باشد، اما تمرکز خود را از دست ندهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طراحی را انجام دهید – به آزمایش ترکیب های مختلف ادامه دهید تا زمانی که آنچه را که واقعاً دوست دارید پیدا کنید.
برای کمک به طرح ‌های شما، می توان گفت از یک کتاب طراحی با قالب ‌های شکل (به نام کروکی) استفاده کنید که ترسیم سبک‌ های شما را با تناسب مناسب بسیار آسان ‌تر می کند و حرکت را به تصویر می‌ کشد. ایجاد یک طرح واقعی از ایده خود به شما کمک می کند تا سبک مشخصی را به طور کامل تر تجسم کنید.


با خیاطی آشنا شوید

حتی اگر نمی خواهید کسی باشید که طرح های خود را می دوزد، باید در مورد خیاطی بدانید. درک امکانات ارائه شده توسط رسانه شما بخش مهمی از توانایی ارائه ایده های خلاقانه و هیجان انگیز برای هر نوع طرحی است. اگر قصد دوخت لباس زمستانی خود را دارید، مطالعه الگوسازی ضروری است. شما باید بدانید که چگونه یک لباس به صورت فیزیکی مونتاژ می شود. دانستن اینکه چگونه یک طرح را به اشکال مختلف تقسیم کنید، بخش مهمی از توانایی دوخت یک لباس است.

 

جمع بندی

با طراحی لباس زمستانی دخترانه آشنا شوید اگر می ‌خواهید طرح‌های نوآورانه و جذابی راتولید کنید، باید درباره تئوری طراحی بدانید و رنگ های زمستانی را به طور کامل بشناسید. باید شخصیت یک دختر کوچک و یک دختر نوجوان را به طور کامل بشناسید، به دختران اطرافتان نگاه کنید و ببینید چه رنگ ها و طرح هایی برای آنها جذاب است، مثلا چه نوع پالتویی را با چه رنگی دوست دارند و یا اینکه آیا از شلوارهای ضخیم و کوتاه خوششان می آید، این طرح ها معمولا در ذهن هر طراح لباسی می آید، کافی است دقت زیادی داشته باشید.
خودتان را به مطالعه انحصاری طراحی مد محدود نکنید. اصول تئوری طراحی در تمام انواع رشته ها اعمال می شود. ممکن است تعجب کنید که مطالعه چیزی مانند تایپوگرافی چقدر می تواند در مورد طراحی مد به شما بیاموزد. دوره آموزشی مجازی طراحی لباس را نیز می توانید برای این نوع طراحی بگذرانید.

 

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare