دوره آموزش طراحی پرتره (چهره)

بدون امتیاز 0 رای
890,000 تومان

طراحی پرتره در طراحی لباس :
بدون شک طراحی پرتره عضو جدانشدنی از طراحی فیگور و مانکن در رشته طراحی لباس میباشد ، چراکه طراحی مانکن با چهره و صورتی جذاب تاثیر به سزایی در طراحی لباس شما دارد و به طور کلی میتوان گفت طراحی پرتره به صورت حرفه ای ، جذابیت مانکن شما را دو چندان میکند و در نهایت بعد از طراحی چهره ، مانکن شما آماده پوشیدن لباس رویاهای شماست .

پرتره در تصویرسازی مد از اهمیت زیادی برخورداره
و نکته مهم افرادی که تمایل دارن که تصویر ساز مد باشن این دوره پرتره میتونه به پیشرفت و حرفه ای شدن کارشون کمک کنه
هر آنچه که در مورد پرتره باید بدانید:
پرتره Portait در لغت به معنی تصویر، نقاشی، مجسمه، عکس و …. است و در شکل اختصاصی آن به مجسمه ی صورت، تصویر صورت، عکس صورت و…گفته می شود. اما به طور ملموس تر و قابل درک در واقع پرتره ، عکس ، نقاشی، مجسمه ، تصویر و … از شخصی است که چهره خاص و نافذی دارد که هدف از ثبت آن نشان دادن شخصیت و حتی گاها حالت اجزای چهره آن شخص دارد ، چرا که گاها چشم ها گویای مفاهیم عمیقی می باشند که نیازی به بیان ندارند .

آنچه که در دوره طراحی پرتره خواهید آموخت:
 نحوه طراحی صورت به صورت تمام رخ ، نیم رخ ، سه رخ
نحوه طراحی چشم ها و مژه ها
نحوه طراحی بینی
و…
لازم به ذکر است که دراین دوره آموزش طراحی پرتره با تناسبات اصولی برای چیدمان اجزای صورت و همچنین طراحی چهره در زوایای مختلف ( تمام رخ، نیم رخ ، سه رخ ) همراه با طراحی و روش های سایه زنی اجزای به روشی کاملا اسان اموزش داده میشود

124
890,000 تومان

فیلم دوره آموزش خلاقیت و کالکشن سازی

بدون امتیاز 0 رای
890,000 تومان

متن جنسیت سازی

53
890,000 تومان

آموزش طراحی تدابیر خطی

بدون امتیاز 0 رای
700,000 تومان

متن جنسیت سازی

73
700,000 تومان

آموزش طراحی جنسیت سازی

بدون امتیاز 0 رای
990,000 تومان

متن جنسیت سازی

120
990,000 تومان

آموزش طراحی فیگور

بدون امتیاز 0 رای
890,000 تومان

با پیشرفت روزافزون صنایع و مدرن شدن کشورها ، در صنعت پوشاک نیز شاهد تحولات بسیار زیادی هستیم که همین امر موجب روی آوردن بسیاری از افراد به رشته ی طراحی لباس میباشد، در این میان میتوان گفت که طراحی فیگور از اولین و مهمترین فصل ها در آموزش این هنر است. بنابراین برخورداری از مهارت طراحی فیگور و مانکن برای هر طراح لباسی بسیار مهم است.
راز مهم در طراحی لباس
طراحی فیگور مستلزم شناخت بدن و ساختار آن است که این شناخت .با تسلط به آناتومی بدن بدست می آید و بنابراین با توجه به آن می توان فیگوری با حرکات صحیح و استاندارد طراحی کرد .
اولین نکته ای که در طراحی مانکن باید به آن توجه داشته باشید این است که نسبت ها در طراحی مانکن در مقایسه با رسم یک بدن واقعی ، بسیار متفاوت هستند.
همچنین یکی از رازهای مهم درطراحی لباس ، کشیدن مانکنی جذاب برای لباس های فوق العاده ای است که برگرفته از ایده های موجود در ذهن خلاق شماست به طور کلی می توان گفت که هدف طراحی نمایش هرچه زیباتر لباس است ویکی از معیار های زیبا جلوه دادن آن نیز پوشاندن لباس برتن مانکنی جذاب و زیبا است.
آنچه که در دوره طراحی فیگور خواهید آموخت :
نحوه طراحی اندام با مقیاس های متفاوت
نحوه طراحی مانکن و اندام در فیگور و حالت های متفاوت
نحوه طراحی اجزای مختلف فیگور و بدن مانکن
و…

285
890,000 تومان

در سایت استودیو آموزش طراحی لباس شقایق عزیزی می توانید ویدئو های آموزشی طراحی سایت را که شامل آموزش طراحی پرتره، آموزش طراحی فیگور، آموزش خیاطی، آموزش طراحی تدابیر خطی و آموزش طراحی جنسیت سازی را با قیمت مناسب خرید کنید. هر ویدئو دوره آموزش طراحی لباس یک ماه پشتیبانی برای پاسخگویی به سوالات احتمالی هنرجوها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کار شناسان استودیو طراحی لباس شقایق عزیزی تماس بگیرید.

 

شاید دوست داشته باشید:

آموزش مجازی طراحی لباس

طراحی لباس از رشته های پرکاربرد در میان رشته های هنری است که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. به همین دلیل پیدا کردن مراکز و افراد خوش سابقه آموزش مجازی طراحی لباس برای یاد گرفتن اصولی و گام به گام این رشته هنری، بسیار مهم است. یاد گرفتن هنر طراحی لباس مانند اکثر رشته های هنری دیگر بیشتر وابسته به شخص هنرآموز است. به این معنی که موفقیت در دوره آموزش طراحی لباس بیشتر وابسته به هنرآموز و پشتکار، تمرین و آزمون و خطای او است.

در یک دوره طراحی لباس خوب، مواد درسی و مسیر آموختن نکات طراحی لباس با ارائه نکات و مطالب به روز دنیا در زمینه طراحی لباس ارائه می شود. مربی با تجربه در دوره طراحی لباس با قرار دادن هنرآموز در مسیر مناسب، خلاقیت و تلاش های او را در جهت مناسب و رو به پیشرفت قرار می دهد.

فیلم آموزش طراحی لباس

با توجه به این که عمده هنرآموزان، دوره آموزشی طراحی لباس را در کنار شغل اصلی و یا تحصیل در رشته های دیگر، انتخاب می کنند، کمتر وقت حضور در کلاس های حضوری را پیدا می کنند. تنها راه حل در این شرایط که نه از شغل اصلی بازماند و نه از یاد گرفتن هنر مورد علاقه، شرکت در دوره غیر حضوری طراحی لباس است.
با خرید ویدئو آموزش طراحی لباس امکان دریافت درس ها و نکات طراحی لباس در هر ساعت از شبانه روز و در محیط دلخواه فراهم می شود. دیگر مجبور به رفت و آمد به مراکز آموزشی و صرف وقت زیاد برای حضور در جلسات نخواهید بود و می توانید از زمان باقی مانده برای یادگیری مطالب بیشتری در زمینه طراحی لباس، استفاده کنید.

دوره غیر حضوری طراحی لباس

دوره غیر حضوری و مجازی طراحی لباس شقایق عزیزی شامل مطالب به روز در زمینه فشن و مد پوشاک در دنیا است. در دوره مجازی شقایق عزیزی آموزش 0 تا 100 طراحی لباس با تکیه بر قرار دادن استعداد و خلاقیت هنرجوها در مسیر درست و علمی این رشته انجام می شود. بنابراین در ویدئو آموزش جامع طراحی لباس با تدریس شقایق عزیزی هیچ نکته آموزشی باقی مانده ای در مورد طراحی لباس یاد نگرفته، باقی نخواهند ماند.

هزینه دوره آموزشی طراحی لباس

قیمت و هزینه ویدئو آموزشی طراحی لباس در هر کدام از پکیج های آموزشی سایت با تخفیف های مربوطه درج شده است. شما می توانید با انتخاب هر کدام از دوره ها محتوای آموزشی و پشتیبانی مربوط به دوره ها را تا مدت یک ماه بعد از خرید دوره آموزشی دریافت کنید. همچنین با تماس با کارشناسان استودیو طراحی لباس شقایق عزیزی می توانید از تخفیف های ویژه برای آن دسته از هنرجوهایی که چند دوره را با هم و همزمان خرید می کنند، اطلاع یابید.

سرفصل های دوره آموزش طراحی لباس

آموزش طراحی لباس دوره ای جامع است که شامل چندین سرفصل و موضوعات جانبی مربوط به طراحی لباس است. طراحی حرفه ای لباس به صورتی است که شخص طراح در تمامی مراحل طراحی، ایده پردازی، شرایط دوخت و خیاطی لباس و … باید اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد. از جمله سرفصل هایی که در ویدئو آموزشی طراحی لباس استودیو طراحی لباس شقایق عزیزی، ارائه می شوند به شرح زیر هستند: